Voorraad nieuwe modellen en occasions











Dacia Sandero Stepway
- Apple Carplay/Android Auto
- Lichtmetalen wielen 16" Extreme 'Mahalia'
- Navigatiekaart West Europa (incl. 2 updates per jaar voor een periode van 3 jaar) (MAPSUP)
- Vert Cèdre (DQK)
Kenteken | NL HFL-21-K |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2025 |
Kleur | Groen |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | C |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 10 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 999 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 13-02-2025 |
Gewicht | 1082 Kg |
Koppel | 200 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1100 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
---|---|
Verbruik per 100 km | 5,5 Liter |
Vermogen | 110 pk (81 kw) |
Apple Carplay/Android Auto |
Lichtmetalen wielen 16" Extreme 'Mahalia' |
Navigatiekaart West Europa (incl. 2 updates per jaar voor een periode van 3 jaar) (MAPSUP) |
Vert Cèdre (DQK) |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
Achteruitrijcamera (RRCAM) |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun voor |
audio installatie premium |
automatische snelheids begrenzing |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
buitenspiegels in andere kleur |
bumpers in carrosseriekleur |
connected services |
cruise control |
DAB ontvanger |
dakrails |
dimlichten automatisch |
Dodehoeksensor (Blind Spot Warning) (DANGMO) |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
Elektronisch geregelde airconditioning (CA02) |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
Instructieboekjes aanwezig |
keyless entry |
keyless start |
LED koplampen |
Media Nav (PCV06) |
mistlampen voor |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm klein |
Pack Extreme (PCV04) |
Parkeersensoren achter met sonische weergave (ITPK1) |
Parkeersensoren voor en achter (ITPK4) |
passagiersairbag |
regensensor |
rijstrooksensor |
Rookvrij |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuur kunstleder |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
vermoeidheids herkenning |
Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar |

- Minimaal 12 maanden garantie op de aankoop van een gebruikte auto
- Drie maanden garantie op reparaties en onderhoud
- Duidelijke en met consumentenorganisaties (ANWB en Consumentenbond) afgestemde garantievoorwaarden
- Betrouwbare kilometerstand
- Tijdens garantiewerkzaamheden krijgt u passend vervangend vervoer
- Onpartijdige hulp bij klachten bij onenigheid over de uitvoering en uitleg van de BOVAG Garantie en de Algemene Voorwaarden van BOVAG
- Toegang tot de Geschillencommissie (indien de bemiddeling niet leidt tot een oplossing)
- Nakomingsgarantie — indien de Geschillencommissie een bindende uitspraak doet in een zaak, dan staat BOVAG tot op zekere hoogte garant voor de nakoming van de uitspraak

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.